خدمات مشتریان 84223

علاوه بر این بیمه معلم برای مشتریان خود تخفیفاتی نیز در نظر گرفته است که این تخفیف ها شامل مواردی مثل تخفیف عدم خسارت، تخفیف صفر کیلومتر، تخفیف حسن سابقه (تخفیف ثالث بر روی بدنه به شرط یکسان بودن بیمه گذار)، تخفیف گروهی و تخفیف نقدی می شود که شهروندان می توانند از آن استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم کامبیز حاجی میرآقا معاونت فنی اموال بیمه معلم به تشریح وجوه تمایز بیمه معلم با سایر بیمه ها پرداخت که در ذیل می آید :

امروزه و به واسطه افزایش هزینه های زندگی که در سایه برخی مشکلات اقتصادی نمود بیشتری پیدا کرده است، ضرورت مراجعه شهروندان به سازمان های بیمه گر به منظور تضمین امنیت داشته های مادی و معنوی زندگی شان افزایش یافته است؛ داشته هایی که ممکن است در اثر یک حادثه ناگوار و ناخواسته متحمل هزینه های سنگین شود و در صورت نبود تضمین های بیمه ای لازم، خسارت های سنگینی را تحمیل کند.

هزینه های سنگینی که در سایه نبود بیمه مناسب، می تواند به خسارت های سنگینی منجر شود که پرداخت آن از توان کمتر کسی بر می آید. این موضوع مهمی است که شهروندان را ملزم می کند برای رهایی از نگرانی های این چنینی به شرکت های بیمه گر مراجعه و اموال منقول و غیر منقول خود را بیمه کنند. با این حال در ذهن و فکر هر شهروند ایرانی پیرامون کیفیت و جزئیات کارکرد نهادهای بیمه گر سئوال هایی وجود دارد که پاسخ به آنها در ایجاد یک فضای مثبت تصمیم گیری برای آنها موثر است؛ سئوال هایی که شهروندان را در انتخاب یک نهاد بیمه گر مطمئن و مناسب با ابهام رو به رو می کند و امکان اتخاذ تصمیم مناسب را از آنها می گیرد.

برنامه استراتژیک بیمه معلم که به عنوان برنامه برتر از میان 28 شرکت زیر مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان شناخته می شود در سال 98 نیز با اهداف متناسب با نیاز روز بازار و جامعه پیاده سازی خواهد شد.
بررسی هدف گذاری های بیمه معلم در حوزه توسعه بازار / خدمات الکترونیک / فروش را در ادامه بخوانید ،،،

 

روابط عمومی، ساختاری فراتر از تعامل


بیش از سیزده سال است که بیست و هفتم اردیبهشت ماه با نام روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی مزین شده است که این مهم از اهمیت کارکرد های روابط عمومی حکایت دارد.
به گواه بزرگترین نهادهای اقتصادی و اجتماعی جهان ، با پیشرفت و توسعه دانش ، توسعه واحد روابط عمومی در ساختار ارگانها و نهادهای تجاری بیش از پیش اهمیت یافته چرا که روابط عمومی  چشم و گوش سازمان است ؛ در واقع روابط عمومی بازخوردها را از خارج سازمان می شنود و می بیند  و به داخل منتقل می کند ، روابط عمومی با پردازش و کاووش داده هایی که از بیرون دریافت کرده می تواند با هدایت بهینه و مطلوب سازمان را در مسیر صحیح هدایت کند.

آیت الله بطحائی گلپایگانی، عضو مجلس خبرگان رهبری با مدیر عامل و رییس هیئت مدیره بیمه معلم دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه معلم این دیدار با هدف بررسی نقش بیمه در اقتصاد کشور و اهمیت ارایه خدمت به اقشار مختلف صورت گرفت.
در این نشست محمدابراهیم تحسیری، مدیر عامل بیمه معلم نحوه خدمت رسانی به بیمه گذاران از جمله آموزش و پرورش را مورد تشریح قرار داد و دکتر غلامرضا حیدری کرد زنگنه، رییس هیئت مدیره بیمه معلم نیز در این نشست به ارایه جایگاه بیمه در اقتصاد کشور پرداخت.

سال 98 با وقوع سیلی گسترده در استان های مختلف کشور و برجا ماندن خرابی های بسیار آغاز شد که بنابر گفته  وزیر محترم کشور، برآورد خسارت سیل بالغ بر ۳۵ هزار میلیارد تومان است.
متاسفانه با توجه به حجم گسترده سیل، تنها ده درصد از خسارات مزبور تحت پوشش بیمه بوده به طوریکه بنابر آمار رسمی بین 5 تا 7 درصد واحدهای مسکونی در کشور از پوشش بیمه حوادث طبیعی برخوردارند و تنها یک پنجم زمین های کشاورزی تحت پوشش بیمه هستند.
از سوی دیگر قسمت اعظم راههای کشور در این حادثه دچار خسارات قابل توجهی شدند که اغلب از پوشش بیمه برخوردار نبوده اند.
در این راستا به نظر می رسد سیل فروردین 98 نکات قابل ملاحظه ای برای صنعت بیمه و دولتمردان داشت که باید راهکارهای عملیاتی برای آن اندیشیده شود.
در این زمینه توسعه فرهنگ بیمه در میان اقشار مختلف جامعه از راهکارهای زیر بنائی است که صنعت بیمه باید در این مسیر بیش از گذشته تلاش کند.

گزارشی کوتاه از دوازدهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه :


شرکت بیمه معلم با حضوری فعال در فاینکس 2019 با ارایه خدمات در قالب محصولات بیمه ای و میز خدمات آنلاین، توانست دستاوردهای عملیاتی از این رویداد سالانه حاصل کند.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فرصتی بود تا این شرکت بیمه ای با حضوری موثر در میان شرکتهای بورسی، بانک و بیمه ها ضمن تعامل موثر با رقباء در بازارهای مالی، محصولات نوین خود را به مخاطبین عرضه کند.

بر اساس این گزارش، شرکت بیمه معلم طی چهار روز نمایشگاه بورس، بانک و بیمه ضمن پاسخگوئی به سوالات بسیار مراجعین درخصوص شرایط بیمه عمر، شرایط دریافت نمایندگی از این شرکت و دریافت اطلاعات از طرح های خاص و نوین خود، اطلاعات جامعی را در اختیار مخاطبان قرار داد.

راستی آزمائی صورتهای مالی بیمه معلم با اجرای استاندارد IFRS

در گفتگوی اختصاصی واحد رسانه روابط عمومی بیمه معلم با محمدرضا سمیعی مطرح شد: جسارت شرکت بیمه معلم در پیادهسازی استاندارد IFRS و ارایه این گزارش به سهامداران، با توجه به اینکه به تازگی وارد فرابورس شده، قابل تأمل است این در حالی است که در شرایط فعلی اغلب بنگاههای اقتصادی به دلیل احتمال شناسائی زیان به اجرای این استاندارد تمایل ندارند.

نایب رییس هیئت مدیره بیمه معلم با اشاره به تصمیم شرکت بیمه متبوعش در سال 97 مبنی بر تهیه صورتهای مالی بر مبنای گزارشگری بینالمللی گفت: شرکت بیمه معلم با هدف اینکه وضعیت صورتهای مالی خود را محک بزند، پیادهسازی استاندارد گزارشگری مالی را در دستور کار قرار داد و از سوئی تلاش کردیم تا به سهامداران اعلام کنیم که بیمه معلم همزمان با ورود به بورس، گامهای عملیاتی در راستای ایجاد شفافیت برداشته است.

محمدرضا سمیعی در ادامه با اشاره به اینکه مدیران نهادهای مالی تمایلی به ارایه صورتهای مالی بر مبنای International Financial Reporting Standards ندارند تصریح کرد: مسلما بسیاری از شرکتهای بورسی تمایل کمتری به انطباق صورتهای مالی خود با استانداردهای IFRS دارند چرا که بدون شک در سود و زیان شرکتها تغییر محسوسی ایجاد خواهد شد و روند ارایه گزارش هیئت مدیره در خصوص صورتهای مالی بدلیل کاهش سود باعث ایجاد سوالاتی از سوی سهامداران میشود.

  • شرکت بیمه معلم در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با میز خدمات انلاین در کنار بازدید کنندگان خواهد بود.
  • به گزارش روابط عمومی بیمه معلم ،  این شرکت بیمه ای در راستای اتکاء به ارایه خدمات نوین و ضرورت حضوری متفاوت و نوآورانه در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه خدمات الکترونیک خود را به مشتریان و بازدیدکنندگان ارایه  می دهد.
  • امکان خرید برخط طرح های بیمه ای خاص از خدمات الکترونیک بیمه معلم در نمایشگاه محسوب می شود.
  • دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه از 2 الی 5 اردیبهشت ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاههای تهران برگزار می شود و شرکت بیمه معلم در سالن میلاد پذیرای مراجعین خواهد بود.

شرکت بیمه معلم پس از اینکه پرداخت خسارات استان گلستان را وارد فاز اجرائی کرد با ارزیابی خسارت شهرهای سیل زده استان لرستان، نسبت به عملیاتی کردن پرداخت خسارت در این استان نیز اقدام کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، حضور معاونت فنی بیمه معلم جهت نظارت بر ارزیابی خسارت زیان دیدگان سیل لرستان گامی اجرائی در راستای عملیاتی کردن پرداخت سریع خسارات بشمار می رود که در این راستا کارشناسان این شرکت بیمه ای با بررسی تعداد بیمه نامه های صادره در مناطق سیل زده، محاسبه خسارات را در دستور کار قرار دادند.

بیمه معلم با استقرار تیم ارزیابی خسارت در مناطق سیل زده و نظارت کامل معاونت فنی، پرداخت خسارت به سیل زدگان آق قلا و گنبد را وارد فاز عملیاتی کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، این شرکت بیمه ای ضمن ابراز همدردی با هموطنان سیل زده در استان های کشور اعلام می دارد در راستای عمل به اصول حرفه ای بیمه گری و تعهد به بیمه گذاران، پرداخت خسارت به زیان دیدگان سیل گلستان را پس از ارزیابی کارشناسی دقیق، وارد مرحله عملیاتی کرد.

بر اساس این گزارش تا این لحظه، حدود 90 پرونده خسارت در دو شهر آق قلا و گنبد تشکیل شده که تا کنون پرداخت خسارت یازده مدرسه در آق قلا با تحویل چک در محل خسارت صورت گرفته است.

 لازم بذکر است، شرکت بیمه معلم با بررسی تعداد بیمه نامه های صادره در مناطق سیل زده و  با اطلاع رسانی به مدیرانی که امکان بازدید از مدارس آنها وجود دارد پس از کامل شدن ارزیابی خسارت به زودی سایر پرداخت ها را نیز در دستور کار قرار می دهد.

ساعاتی پس از وقوع سیل در مناطق شمالي كشور تیم کارشناسی بیمه معلم در محل وقوع حادثه حاضر شدند، طي گزارشات كارشناسان اين شركت عمده خسارات در نواحي تحت پوشش بیمه معلم در شهرهاي نکا، سیمرغ، قائم شهر، جویبار و ساری است.
به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، همچنين در پي وقوع اين حادثه تلخ، با دستور ویژه مدیرعامل اين شركت محموله هاي حاوی اقلام ضروري مورد نیاز هموطنان آسیب دیده بين مردم توزيع شد، لازم به ذكر است كه این محموله ها به صورت مستمر درحال ارسال است.