خدمات مشتریان 84223

به گزارش روابط‌ عمومی بیمه معلم سه طرح جدید این شرکت که همزمان با آغاز سال جدید عرضه گردید همچنان ارائه خواهد شد و با شرایط ویژه و از طریق بسترهای الکترونیکی در اختیار بیمه‌گذاران قرار می‌گیرد.

 طرح بیمه‌ عمر و سرمایه‌گذاری // اکسیر

طرح اکسیر ویژه اقشار، اصناف، خانواده، با پوشش فوت کرونا ویروس (با سرمایه‌گذاری مطمئن با میانگین سود ۲۲.۸۸ درصد در ۸ سال گذشته)تدوین و به سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و ادارات دولتی عرضه شد.

در شرایط بحرانی شیوع کرونا، طرح هدیه هستان(ویژه نوزادان و کودکان)/ طرح 20 (ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان)/طرح بانوی ایران‌زمین (ویژه بانوان خانه‌دار با امکان دریافت مستمری) نیز قابل عرضه می‌باشد.

طرح بیمه آتش‌سوزی // آرامش

بیمه جامع آتش‌سوزی با عنوان طرح آرامش با هدف ایجاد امکان فروش آسان و بهره‌مندی قشرهای مختلف جامعه از پوشش‌های بیمه آتش‌سوزی با امکان پرداخت حق بیمه‌ای اندک، تدوین و در اختیار مشتریان قرار گرفته است، برای منازل مسکونی با سرمایه‌های متفاوت و با پوشش‌های ذیل قابل ارائه می‌باشد:

  • جبران خسارت مالی وارده به ساختمان، اثاثه و تاسیسات بیمه گذار در قبال خطر آتش‌سوزی، صاعقه/ انفجار و خطرات اضافی زلزله، طوفان، سیل، سرقت.
  • جبران خسارت مالی وارده در برابر اشخاص ثالث که از وقوع حریق در محل مسکونی بیمه‌گذار ناشی شده باشد.
  • جبران غرامت فوت، نقص عضو کلی و جزئی بیمه‌گذار و اعضا خانواده وی.
  • جبران خسارت وارده به اتومبیل شخصی بیمه‌گذار و یا اعضای خانواده مستقر در پارکینگ که از وقوع حریق در محل مسکونی بیمه‌گذار ناشی شده باشد.
  • جبران هزینه اجاره و اسکان موقت بیمه‌گذار و اعضای خانواده که از وقوع خطرات بیمه شده به جز سرقت ناشی شده باشد.
  • جبران هزینه پزشکی اشخاص ساکن در محل مورد بیمه که از وقوع خطرات بیمه شده ناشی شده باشد.

طرح بیمه اتومبیل // عیدانه

  • طرح بیمه بدنه با توجه به شرایط خاص ایام نوروز و همچنین شروع بیماری کرونا به منظور تسریع در امر فروش و همچنین ترغیب عموم بیمه‌گذاران ارایه گردید.
  • با کلیه پوشش‌های رایج اعم ‌از تصادف، آتش سوزی، شکست شیشه، اسید پاشی، سرقت درجای قطعات، سرقت کلی و... با کمترین حق‌بیمه ممکن.
  • تخفیفات گروهی در این طرح از بیمه نامه‌های بدنه برابر با ۶۰ ٪ تعیین گردید.

گفتنی‌است، کلیه محصولات مورد اشاره با توجه به شرایط ویژه کشور و شیوع کرونا به صورت غیرحضوری قابل خرید می‌باشد.

شرکت بیمه معلم در آستانه سال جدید، کانال‌های خدمت رسانی به بیمه‌گذاران را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، این شرکت در انواع رشته‌های بیمه‌ای خدمت رسانی خود را به بیمه‌گذاران تداوم می‌بخشد.
شرکت بیمه معلم با هدف افزایش کیفیت خدمات و رضایت بیمه گذاران آماده راهنمایی، مشاوره، پاسخگویی دقیق و به موقع به سوالات بیمه گذاران می‌باشد.
ضمن اینکه شرکت بیمه معلم در راستای سند استراتژیک خود و تسهیل دسترسی برای بیمه‌گذاران، راهکارهای مختلف ارتباطی را برای خدمت رسانی بهینه به مشتریان ایجاد کرده است.
بدین منظور راه‌های ارتباطی برای دریافت ( نظرات ، پیشنهادات ، انتقادات) مشتریان معرفی می‌گردد:
•    سامانه نوین مرکز تماس: 02184223
•    ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
•    پیامگیر واتساپ: 09999984223
•    سایر شبکه‌های اجتماعی: crm_mic_84223

لازم بذکر است که شعب کشیک بیمه معلم در تعطیلات نوروز در سراسر کشور با سرویس‌دهی مطلوب با بیمه‌گذاران همراه است.

دریافت فایل شیفت شعب بیمه معلم در نوروز:  روی این لینک کلیک کنید

سالهاست که با آغاز سال جدید حول حالنا سر می‌دهیم...
ما مفتخریم که توانسته‌ایم بیمه معلم را با اتکاء بر هم‌صدایی و یکدلی در مسیری هموار هدایت کنیم .
طی مسیری طولانی با نام اولین شرکت بیمه تخصصی اگرچه مسئولیت سنگینی بر شانه‌های ما قرار میدهد، اما بر خود می‌بالیم که هر بهار را با تحولی تازه آغاز کردیم...
تقویت جایگاه برند، تمرکز بر فروش محصولات بیمه ای خاص، شفافیت بورسی، توسعه کمیته های مدیریت ریسک، آموزش شبکه فروش، تحول آفرینی در دیجیتالیزه سازی خدمات بیمه و ... راهبردهایی بوده که در سال 98 در دستور کار قرار دادیم و این اهداف را در سال پیش‌رو نیز تکمیل خواهیم کرد.
قرار گرفتن نام بیمه معلم در لیست صد شرکت برتر، بار دیگر نشان داد مسئولیت خطیر و تلاشی مستمر را برای حفظ این جایگاه میطلبد اگر چه راهبرد اصلی بیمه معلم کسب پرتفوی با کیفیت و اصلاح کیفیت فروش است.
و از آنجا که از بهار، نو شدن و تحول را می‌آموزیم، شعار نوگرائی را در سال 99 نیز در پیش رو قرار میدهیم.
در ادامه آرزوی روزگاری خوش برای کارکنان و نمایندگان متخصص بیمه معلم داریم،
و بر بیمه گذاران وفادار و فخیم بیمه معلم درود می‌فرستیم و اعلام می‌داریم سازمان بیمه معلم تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی شایسته به شما بکار خواهد بست.
باشد که بهار بر شاخسار تنومند افکارمان شکوفه زند.

شما برای عید امسال چه عیدی برای عزیزانتان در نظرگرفته اید؟ می‌خواهید به بانک رفته و اسکناس نو بگیرید ؟ مسئولان هشدار داده‌اند تا جایی که می‌شود باید در منزل ماند و به خصوص عملیات بانکی را به صورت الکترونیکی انجام داد. بنابراین اسکناس نو را فراموش کنید.
از سوی دیگر برای تهیه کارت هدیه هم باید به بانک رفت. رفتن به مراکزخرید هم ریسک خودش را دارد. اگرهم هدیه فیزیکی پول، کارت هدیه یا کالای دیگری تهیه کنید چگونه به دست عزیزانتان برسانید؟ شاید امسال برای مقابله با کرونا دید و بازدید عید انجام نشود، دراین شرایط می‌شود به هدیه‌ای فکر کرد که اعتباری باشد، حجم فیزیکی نداشته باشد، اما دارای معنا، اعتبار و آینده نگری باشد.
به گزارش روابط عمومی بیمه معلم این شرکت بیمه‌ای، امسال تدابیری اندیشیده است:
تا افراد بتوانند از طریق سایت « طرح هدیه هستان» هدیه ویژه نوزادان و کودکان را خریداری کنند. این هدیه یک بیمه‌نامه عمر و سرمایه‌گذاری است که حق بیمه آن شش ماهه و یکساله باید پرداخت شود و شرکت بیمه معلم یک ماه حق بیمه آن را در زمان خرید هدیه پرداخت می‌کند. این درحالی است که تمام اطلاعات و استعلام آن در سایت موجود است و برای پرکردن فرم بیمه‌نامه نیازی به مراجعه نیست و برای افراد ارسال می‌شود.
این بیمه‌گر طرحی را با عنوان بیست (۲۰) برای دانش‌آموزان و دانشجویان دارد، « طرح ۲۰ » این امکان را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند با تخصیص اندکی از درآمد ماهانه خود، در آینده بدون نگرانی از محل اندوخته حاصل از این سرمایه‌گذاری، نیازهای مادی فرزندان خود را برای اشتغال، ازدواج و... تامین کنند.
«طرح بانوی ایران‌زمین» محصول دیگر بیمه معلم است که به خصوص برای  بانوان خانه‌دار مناسب است با خرید آن امکان دریافت مستمری فراهم می‌شود.توجه داشته باشید شما از منزل می‌توانید این طرح‌ها را خریداری و حق بیمه‌ها را به صورت الکترونیکی پرداخت کنید.

شرکت بیمه معلم در آستانه سال جدید، کانال‌های خدمت رسانی به بیمه‌گذاران را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، این شرکت در انواع رشته‌های بیمه‌ای خدمت رسانی خود را به بیمه‌گذاران تداوم می‌بخشد.
شرکت بیمه معلم با هدف افزایش کیفیت خدمات و رضایت بیمه گذاران آماده راهنمایی، مشاوره، پاسخگویی دقیق و به موقع به سوالات بیمه گذاران می‌باشد.
ضمن اینکه شرکت بیمه معلم در راستای سند استراتژیک خود و تسهیل دسترسی برای بیمه‌گذاران، راهکارهای مختلف ارتباطی را برای خدمت رسانی بهینه به مشتریان ایجاد کرده است.
بدین منظور راههای ارتباطی برای دریافت ( نظرات ، پیشنهادات ، انتقادات) مشتریان معرفی می‌گردد:
•    سامانه نوین مرکز تماس: 02184223
•    ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
•    پیامگیر واتساپ: 09999984223
•    سایر شبکه های اجتماعی: crm_mic_84223

لازم بذکر است که شعب کشیک بیمه معلم در تعطیلات نوروز در سراسر کشور با سرویس‌دهی مطلوب با بیمه گذاران همراه است.

دریافت فایل شیفت شعب بیمه معلم در نوروز:  روی این لینک کلیک کنید

مستندات آماری یازده ماهه سال ۹۸ نشان می‌دهد که بیمه معلم توانسته با تولید بیش‌از 20،848 میلیاردریال حق بیمه و رشد بیش‌ از 46 درصد نسبت مدت مشابه سال‌گذشته، رشد قابل‌توجهی ‌از حیث حق بیمه تولیدی را ثبت‌ نماید.
به گزارش روابط عمومی‌ بیمه معلم، این شرکت بیمه‌ای، اگرچه افزایش سهم بازار و رشد حق بیمه تولیدی را در سال ۹۸ در دستور کار قرار داد اما با تشکیل کمیته مدیریت ریسک و راه‌اندازی کمیته ریسک شهرت تلاش کرده تا با ارزیابی ریسک و مدیریت بهینه، پرتفوی های سودآور را با اتکا بر شرایط و نرخ فنی در سبد خود جای ‌دهد.

شرکت بیمه معلم در راستای ایفاء تعهدات اجتماعی، با تصمیم مدیرعامل و هیئت مدیره، امسال هزینه چاپ سررسید را به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اختصاص داد.
به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، این شرکت بیمه‌ای امسال نیز بر عهد خود باقی ماند تا مانند سال‌های پیش گامی عملیاتی در زمینه توسعه مناطق محروم کشور بردارد. در این راستا هزینه چاپ سررسید را به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان که دچار قهر طبیعت شدند، اختصاص داد.
گفتنی است، طی سال‌های گذشته نیز شرکت بیمه معلم در راستای سیاست‌های استراتژیک خود در زمینه صرف هزینه سررسید، اقدامات عملیاتی را محقق نموده است.

اقدامات موثر بیمه معلم در ارتقاء فرهنگ بیمه مورد تایید و توجه رئیس‌کل بیمه مرکزی‌ جمهوری ‌اسلامی‌ایران قرار گرفت.
دکتر غلامرضا سلیمانی، رئیس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، ضمن تاکید بر ضرورت استمرار روابط عمومی شرکت‌های بیمه بر پیاده‌سازی طرح‌ها‌ی بهینه در ارتقاء فرهنگ بیمه در اقشار مختلف جامعه، از اقدامات شرکت بیمه معلم در میان قشر دانش‌آموز و فرهنگی به عنوان یک اقدام مطلوب یاد کرد.
این گزارش می‌افزاید، دکتر غلامرضا سلیمانی رییس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه که در تاریخ 20 بهمن‌ماه سال جاری برگزار شد، گفت: اگرچه روز ۱۹ آبان‌ماه به نام روز زنگ بیمه در صنعت بیمه ماندگار شده اما برای تداوم فرهنگ‌‌سازی، این روز به تنهایی کافی نیست و باید روزهای بیشتری از سوی شرکت‌های بیمه برای این کار اختصاص یابد.
دکتر سلیمانی با بیان اینکه در سطح  مدارس کشور در خصوص فرهنگ‌‌سازی اقدامات خوبی صورت گرفته، تاکید کرد: بخصوص شرکت بیمه معلم اقدامات مطلوب و قابل‌توجهی در خصوص فرهنگ‌سازی بیمه انجام داده است، با توجه به اینکه نام این شرکت بیمه‌ای نیز معلم است هرگونه اقدامات در راستای ارتقا فرهنگ بیمه می‌تواند در قشر فرهنگیان و دانش‌آموزان اثرگذار باشد.
رئیس‌کل بیمه مرکزی در ادامه با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در توسعه فرهنگ بیمه تاکید داشت: بخشی از کتب درسی نیز به مفاهیم بیمه‌ای اختصاص یافته است.
دکتر سلیمانی با بیان اینکه توسعه‌ فرهنگ بیمه باید از مدارس آغاز شود تصریح نمود: اجرای طرح سراسری زنگ مدرسه، برگزاری مراسم مفرح و مسابقات مختلف با جوایز فرهنگی و... می‌تواند در توسعه فرهنگ بیمه و گسترش چتر بیمه در جامعه اثرگذار باشد.
بر اساس این گزارش اظهارات موثر رئیس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد اقدامات خلاقانه روابط عمومی شرکت‌های بیمه نقش بسزائی در گسترش نفوذ بیمه در اقشار مختلف جامعه خواهد داشت. در این راستا بیمه معلم تلاش کرده گام‌های موثری در این زمینه بردارد. بر این اساس با به صدا درآمدن زنگ بیمه در روز یکشنبه 19 آبان‌ماه توسط رییس‌کل بیمه مرکزی جمهوری‌اسلامی ایران در یکی از دبستان‌های تهران، همزمان زنگ بیمه در شهرستان محمودآباد استان مازندران توسط بیمه معلم با حضور فرمانداری محمودآباد، مدیران استانی صنعت بیمه، مسئولان ارشد آموزش و پرورش در دبستان شهید عبدی روستای بائوده از توابع این شهرستان برگزار شد.
گفتنی است بیمه معلم در ادامه‌ فعالیت‌های تبلیغاتی خود، با اجرای طرح "تحصیل بدون آسیب" موقعیتی را به وجود آورد که افراد جامعه همراه آن شوند تا از این طریق دانش‌آموزان بیشتری بتوانند از مزایای طرح "تحصیل بدون آسیب" بهره‌مند شوند.
ایمن‌سازی گسترده زمین‌های ورزشی مدارس کشور با تجهیز مدارس پسرانه به زمین چمن مصنوعی و مدارس دخترانه به زمین بازی گرانول در راستای انجام مسئولیت اجتماعی انجام گرفته است.
خاطرنشان می‌سازد این طرح از سوی مشاور وزیر آموزش و‌ پرورش، مقامات تربیت بدنی و سایر ارگان‌های بیمه‌ای و اقتصادی کشور مورد استقبال قرار گرفته است.

واحد امور مشتریان بیمه معلم با هدف سنجش رضایت مشتریان، مشاوره، خرید، راهنمایی پرداخت خسارت، پیگیری شکایات، انتقادات و پیشنهادات و توسعه خدمات آنلاین افتتاح گردید.
به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، با تصویب هیئت مدیره و در راستای افزایش رضایت مشتریان و کیفیت خدمات، واحد امورمشتریان راه‌اندازی شد و  با حضور مدیرعامل بیمه معلم رسما افتتاح گردید.
براین اساس در ابتدا، به منظور تسهیل دسترسی مشتریان، نرم‌افزار نوین مرکز تماس راه‌اندازی گردید. همچنین نظرسنجی از مشتریان به صورت روزانه درحال انجام است، که نتیجه این اقدامات نشان‌دهنده کسب رضایت بیش از 80 درصدی مشتریان شرکت در سال جاری می‌باشد.
این گزارش می‌افزاید: طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، رونمایی از باشگاه مشتریان با ساختار جدید، انجام بازاریابی دیجیتال و فروش آنلاین از برنامه‌های سال آتی این واحد می‌باشد و تمامی فرایندها در بستر نرم افزار Microsoft CRM اجرایی خواهد شد.
واحد امورمشتریان، حلقه ارتباطی شرکت با مشتریان است... و انتظار می‌رود با افتتاح این واحد، ارتباط بهینه با سایر واحدهای سازمانی ایجاد شده و گامی در جهت افزایش کیفیت خدمات، رضایت مشتریان و در نهایت، وفاداری مشتریان باشد.

شرکت بیمه معلم اقدامات انجام‌شده در بررسی پرونده‌های سیل سیستان و بلوچستان را هم‌زمان با سفر رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به مناطق سیل‌زده تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم ،این شرکت بیمه‌ای از همان ساعات اولیه‌ای که راه‌های ارتباطی گشوده شدند، آمادگی کامل خود را جهت رسیدگی به پرونده‌های خسارتی بیمه‌گذاران اعلام و با اعزام اکیپ ویژه‌ای از مدیریت بیمه‌های آتش‌سوزی، کارشناسان خسارت و مدیر شعبه زاهدان به مناطق سیل‌زده من‌جمله کنارک، زرآباد، دشتیاری، شهرستان‌های چابهار و ایرانشهر مراجعه و نسبت به برآورد و پرداخت خسارت به بیمه‌گذاران خود اقدام نموده است. بر اساس این گزارش تعداد پرونده‌های بررسی شده در مدت 10 روز از زمان بازگشایی راه‌های ارتباطی 168 فقره بوده است و تعداد 50 فقره نیز در حال انجام بازدید از سوی کارشناسان این شرکت می‌باشد.
گفتنی است، همزمان با ورود رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان، شرکت بیمه معلم نیز طی گزارشی مبسوط، نحوه بررسی پرونده‌های موجود و اقدامات صورت‌گرفته را مورد ارزیابی و تشریح قرار داد.

مدیرعامل بیمه معلم جایزه ملی نخستین اجلاس سراسری تجلیل از مدیران موفق ملی در انقلاب صنعتی چهارم را در شش شاخص کلیدی اخذ کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم نخستین اجلاس سراسری تجلیل از مدیران موفق ملی در انقلاب چهارم صنعتی برگزار و بیمه معلم موفق به اخذ جایزه ملی شد.

کاوه قاضی معاونت توسعه بازار شرکت بیمه معلم به نمایندگی از محمدابراهیم تحسیری مدیرعامل بیمه معلم این جایزه را دریافت کرد.
قاضی در خصوص علل دریافت این جایزه تصریح کرد: این اجلاس ملی در قالب شش شاخص اساسی شرکت‌ها را بررسی کرده و در نهایت بیمه معلم به دلیل ثبات عملکردی در سالیان اخیر موفق به اخذ این جایزه ملی شد. به گفته وی سند استراتژیک بیمه معلم که توانسته رتبه نخست اسناد راهبردی شرکت‌های زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان را اخذ کند مسیری شفاف برای شرکت ایجاد کرده که در سایه مدیریت بهینه مدیرعامل و انسجام سازمانی این موفقیت تکمیل شده است. وی عنوان داشت: ترکیب پرتفوی، انسجام هیئت مدیره و ترکیب سهامداری از اهمیت بسزایی برخوردار است، اما در کنار این شاخص‌ها بیمه معلم ورود به بازارهای جدید را در دستور کار قرار داده‌ است.
این مقام مسئول در بیمه معلم تصریح کرد: شرکت بیمه معلم با شرکت در مناقصات توانسته علاوه بر پرتفوی سهامداری به بازارهای جدید وارد شود و با اتکا به مدیریت و ارزیابی ریسک سهم خود را در بازار رقابتی افزایش دهد. معاونت توسعه بازار بیمه معلم در ادامه تاکید کرد: در انقلاب چهارم صنعتی، شرکت‌های چابک به پویایی سازمانی و با اتکا به ابزار فناوری اطلاعات توانسته‌اند هدایت بازار را در دست بگیرند. در این راستا سازمان‌هایی می‌توانند تحول افرین باشند که در عین چابکی، با روش‌های نوآورانه در مسیر رقابت گام بردارند.

لازم بذکر است، اهداف و محورهای‌ کلان این اجلاس سراسری در شش شاخص اساسی معرفی شده است. براین اساس شرکت‌های مختلف در شش محور ایجاد فرهنگ سازمانی در پروسه پیاده‌سازی استراتژی‌های شرکت، افزایش سطح هوش رقابتی و شناسایی بازارهای بالقوه، رویکردهای نوآورانه  فرهنگ کارآفرینی، بررسی انواع تکنیک‌های تحلیلی پورتفوی، نقش مدیریت سازمانی در طراحی خط مشی مناسب برای کنترل و تحلیل صنعت و همچنین امکان‌سنجی تعاملات و پی‌ریزی استراتژی کسب و کار در ایجاد روابط بین سهامداران مورد بررسی قرار گرفتند .
بر اساس این گزارش‌‌، شرکت بیمه معلم توانست براساس شش فاکتور فوق حائز کسب جایزه ملی در انقلاب صنعتی چهارم شود.