خدمات مشتریان 84223

دریافت حق بیمه حوادث دانش اموزی از طریق سایت school.bime فاقد اعتبار است.

 

شرکت بیمه معلم طی اطلاعیه ای اعلام کرد، سایتی با ادرس https://school.bime.website که با نام بیمه معلم اقدام به دریافت حق بیمه، بابت حوادث دانش آموزی می نماید، فاقد اعتبار است.

 به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، پیگیری های این شرکت بیمه ای نشان می دهد سایتی با عنوان https://school.bime.website  با درج آرم بیمه معلم اقدام به دریافت حق بیمه بابت حوادث دانش آموزی نموده که در دامنه سایتهای زیر مجموعه بیمه معلم نبوده و فاقد اعتبار می باشد.

شرکت بیمه معلم اعلام می دارد با توجه به مفاد قرارداد بیمه حوادث دانش اموزی با وزارت آموزش و پرورش، ادارات کلیه استانها، موظفند حق بیمه سرانه را پس از وصول به نام شرکت بیمه معلم واریز، سپس فیش واریزی را به همراه لیست اسامی بیمه شدگان تحویل بیمه گر نمایند، در این راستا هیچ گونه سایت رسمی برای ثبت نام دانش آموزان وجود ندارد.

قرارداد آموزش و پرورش با شرکت بیمه معلم در راستای پوشش بیمه ای بیش از 14 میلیون دانش آموز و فرهنگی در سراسر کشور برای ششمین سال متوالی و در پی رضایت آموزش و پرورش از این شرکت بیمه ای تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، عباس معینی معاونت فنی بیمه اشخاص بیمه معلم ضمن اعلام این خبر گفت: تمدید این قرارداد در پی رضایت وزارت آموزش و پرورش از پوشش

بیمه ای دانش آموزان سراسر کشور و اقشار فرهنگی صورت پذیرفت و در این جهت خدمت گذاری بیمه معلم در سال 98 نیز به جامعه بزرگ فرهنگیان تداوم خواهد بخشید.

وی با بیان اینکه رضایت بیمه گذار از بیمه گر مهم ترین عامل تمدید قراردادهای بیمه ای محسوب می شود، گفت: بازخوردهای مطلوب ادارات گسترده آموزش و پرورش از خدمات

بیمه معلم به دلیل سرویس دهی مطلوب در استان های مختلف کشور، مهمترین عامل تصمیم گیری وزارت آموزش و پرورش در تداوم این قرارداد بود.

واحد رسانه روابط عمومی بیمه معلم گزارش میدهد:

مدیر منابع انسانی بیمه معلم از برنامه های این شرکت بیمه ای در جهت ترویج اموزش گفت و تاکید کرد: فقدان آموزش منجر به رکود سازمانی می شود .

 به گفته وی با نگرش به این فرضیه که مهارتهایی که در دوره تحصیلات رسمی آموخته می شود  لزوماً نمی تواند تا پایان دوره خدمت کارآمد و اثربخش باشد، بنابراین «آموزش منابع انسانی» همواره به عنوان وسیله ای مطمئن در جهت بهبود کیفیت عملکرد و حل مشکلات مدیریت مدنظر قرار می گیرد و فقدان آن نیز یکی از مسائل اساسی و حاد هر سازمان را تشکیل می دهد و باعث رکود سازمان خواهد شد .

علی اکبر صداقتی به تقویم اموزشی بیمه معلم اشاره کرد و افزود: لذا در این جهت مطابق تقویم آموزشی در هر سال دوره های آموزشی در سه بخش عمومی، مشترک و تخصصی با هدف ارتقای سطح دانش کارکنان و بهبود عملکرد انان در انجام وظایف خود طراحی و اجرا میگردد. اما باید به این نکته  توجه نمود، آموزش زمانی منجر به توسعه و افزایش بهره وری کارکنان میگردد که فراگیران بتواند آموخته های خود را در جهت اهداف سازمان به کار گیرند.

واحد رسانه روابط عمومی بیمه معلم گزارش میدهد:

آنچه گذشت »»» تازه واردترین شرکت بیمه ای بازار سرمایه برای نخستین بار میزبان سرمایه گذاران خرد در مجمع عمومی عادی سالیانه خود بود. مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه معلم در حالی برای نخستین بار پس از عرضه سهام شرکت در بازار سرمایه، در پایان تیر ماه برگزار شد که سهامداران به تقسیم سود 10 درصدی موافقت کردند.
موضوعی که نشان می دهد سهامداران با تمام قوا به مدیریت شرکت اعتماد داشته و به چشم انداز بیمه معلم در سال های آینده بسیار امیدوارند.
و اما... بررسی عملکرد شرکت بیمه معلم در 5 ماهه نخست سال 98 نشان می دهد این اعتماد چندان بیهوده نبوده است.
بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی شرکت در سامانه کدال بورس، بیمه معلم در 5 ماهه نخست سال 98 مبلغ 9،670 میلیارد ریال از مشتریان حق بیمه دریافت کرده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد حدود 60 درصدی همراه بوده است.

سازمانها به افرادي احتياج دارند كه با تمام وجود به آنچه انجام مي دهند باور داشته باشند، اهميت كار خود را بدانند و به آن افتخار كنند.

در مقابل مدیران نیز باید بکوشند استعداد و توانمندی‌ کارمندان را به هم پیوند زنند و اندیشه های استراتژیک خود را در سازمان جاری سازند.

شرکت بیمه معلم مفتخر است که با اتکا به سند استراتژیک خود در راستای پویایی و تبلور انگیزشی کارکنان قدم برمیدارد...

و بدون شک خود را وامدار وفاداری سازمانی آنها می داند.

که اگر نبود تعهد این کارکنان و  نمایندگان شایسته، بی تردید کسب جایگاه مطلوب در صنعت بیمه برای این شرکت بیمه ای میسر نمی شد.

امید که  بتوانیم با به ظهور رساندن استعدادهای درونی کارکنان شریف خود جهت پرورش نیروی زبده برای صنعت بیمه گامی موثر بر داریم.

تلاش سرشار از وفاداری و متعهدانه کارکنان و نمایندگان خود را ارج می نهیم و خود را رهین زحمات خالصانه انها میدانیم ...

محمدابراهیم تحسیری

به عنوان صنعت بیمه کشور به خود می بالیم که تکمیل کننده فرایند شفابخش جامعه پزشکان هستیم.

 اما شاید نگاهی متفاوت به  عملکرد جامعه فخیم پزشکی کشور خالی از لطف نباشد، از آن جهت که جامعه پزشکی و صنعت بیمه در نهایت به امنیت اجتماعی در جوامع می انجامد.

فعالیت پزشکان و بیمه گران مکمل یکدیگر است چرا که یک پزشک شفابخش بیماران است و یک بیمه گر با پوشش ریسک های بیمار، اطمینان را برای آنها به ارمغان می آورد.

بدون شک همکاری و تعامل متقابل جامعه پزشکان و بیمه گران همواره یکی از عوامل توسعه بهداشت فردی و اجتماعی در جوامع بوده و در این راستا شرکت بیمه معلم ضمن گرامیداشت روز پزشک، مفتخر است اعلام دارد که با تعامل متقابل و بهینه با پزشکان همواره توانسته در تکمیل فعالیتهای شایسته جامعه پزشکی نقشی بسزا ایفا کند.

 پیوسته دعای بندگان بدرقه راه شما باشد.

محمدابراهیم تحسیری

سید محمدرضا محمودی حسینی، مدیر توانمند بیمه معلم می گوید:

  • سرزمین پهناور ایران یکی از حادثه خیزترین کشورهای جهان به شمار می رود، ضمن اینکه به دلیل فرسودگی بافتهای ساختمانی همیشه درگیر اتش سوزی های گسترده بوده است. نمونه بارز آن سیل اخیر است که ویرانگری های متعددی بر جای گذاشت و یا آتش سوزی ساحتمان پلاسکو که خسارات هنگفتی را ایجاد کرد، اینجاست که توسعه فرهنگ خرید بیمه نامه های اتش سوزی اهمیت می یابد.
  • بر کسی پوشیده نیست کهشناخت بهتر مردم نسبت به اهمیت وجود بیمه به عنوان اهرم حمایتی در حوادث ناگوار می تواند روز به روز بر توسعه نرخ پوشش بیمه ای ایران اسلامی کمک نماید.

 

ضرورت پیاده سازی اقدامات حمایتی در توسعه خرید پوشش های بیمه ای

  • در حال حاضر عدم فرهنگ سازی سیستماتیک توسط عامل های قانونی به خوبی در سطح جامعه نمایان است که با تدبیر خاص می توان در ایجاد شرایط مطلوب و مناسب ندای امید را در بین بیمه گذاران اشاعه داد.
  • عوامل متعددی در ضعف فرهنگ سازی دخیل خواهد بود اعم از شرکت های بیمه، شرایط اقتصادی موجود، عدم شفافیت در قوانین و مقررات، بیمه مرکزی به عنوان نماینده دولت و... که قطعا می بایست با برخی اقدامات نسبت به توسعه فرهنگ بیمه دست یاری را پرتوان نمود .

هر ساله با نزدیک شدن به ۱۷ مردادماه و سالگرد شهادت شهید صارمی، مسیر پرفراز و نشیب حرفه خبرنگاری در ذهن تداعی می شود، مسیری که حکایت از  تلاش وافر، تعهد ستودنی و  امانتداری دارد.

پر واضح است که جوامع بشری با وجود خبرنگاران خبره و آگاه، مسیر توسعه و پیشرفت را آسان تر طی می کنند چرا که این سفیران آگاهی و اطلاع رسانی به واسطه هویت شغلی خویش قادرند با نقد منصفانه به ایجاد شفافیت در جوامع کمک کنند شفافیتی که در نهایت به توسعه فردی و اجتماعی می انجامد.

 و اما صحنه پیچیده اقتصاد نیز بی نیاز از حضور مداوم و نقادانه خبرنگاران نیست و در این میان بازار های مالی و از جمله صنعت بیمه به دلیل گره خوردن با زندگی اقشار مختلف جامعه از این امر مستثنی نخواهد بود.

خبرنگاران حرفه ای قادرند، بازار بیمه را رصد نموده و با تعهد ‌و امانتداری، بیمه گران را در توسعه صنعت بیمه مدد رسانند.

بیمه معلم از انجا که معتقد است، نیاز سنجی و ارزیابی بازار هدف در ارایه طرحهای تبلیغاتی حائز اهمیت است در این راستا با واکاوی آماری مخاطبان طی طرح های تحقیقاتی تلاش کرده که خواسته ها و دغدغه های گروه هدف را ارزیابی کند  و بر اساس ان به طراحی تبلیفات مبادرت ورزد.

یکی از راهکارها جهت درونی شدن فرهنگ بیمه در لایه های مختلف اجتماعی، رجوع به مفاهیم بیمه و استفاده از آنها در تبلیغات است، مفاهیمی که با شاخص ها و خصوصیات فردی و اجتماعی مردم هم خوانی داشته باشد.
کمپین تبلیغاتی جدید بیمه معلم با مضامینی چون "من بیم دارم" ، "من بیمه دارم" آغاز بکار کرد، رویکردی که تلاش کرده در مسیر ایجاد ارتباط بین مفهوم " بیم" و "بیمه" حرکت کند و مخاطب را با این مفاهیم در گیر سازد، درگیری که در نهایت به آگاهی مخاطب نسبت به یکی از مفاهیم اصلی بیمه ختم می شود و این آگاهی به درونی سازی مفهوم بیمه در مردم کمک می کند.
انچه که مسلم است ارتقاء فرهنگ بیمه در جامعه تنها زمانی ممکن خواهد شد که مفاهیم بیمه به لایه های درونی جامعه نفوذ کند و اینجاست که این نفوذ می تواند به درونی شدن فرهنگ بیمه در میان اقشار مختلف اجتماع بینجامد.

کمپین تبلیغاتی بیمه معلم سبب نشده تا این شرکت در پرداختن به این کمپین صرفا به بازی با واژه‌ها اکتفا کند و برای موفقیت هر چه بیشتر در جلب رضایت مشتریان، تشریح مفاهیم مرتبط با کمپین و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت همچون گذشته را نیز در دستور کار خود دارد؛ الزاماتی که در نقش مکمل عمل می‌کند و به توسعه خدمات و جلب رضایت مخاطبان کمک شایانی خواهد کرد.

“بیم ندارم، چون بیمه دارم“، نام کمپین جدیدی است که بیمه معلم در راستای اشاعه فرهنگ بیمه و رشد مخاطبان این امکان رفاهی آغاز کرده است؛ کمپینی که هنوز در آغاز راه خود قرار دارد و تلاش می‌کند با طرح مفاهیم مرتبط با بیمه نسبت به درونی کردن این نیاز ضروری در لایه‌های اجتماعی کشور و طبقات مختلف اقدام کند.
پرداختن به مفاهیم مرتبط با بیمه و بهره گیری از این مهم برای افزایش مخاطبان طرح‌های مختلف بیمه ای، از جمله موضوعات بسیار مهمی است که در سال‌های گذشته کمتر به آن پرداخته شده است؛ موضوعی که اکنون و در کمپین «بیم ندارم، چون بیمه دارم» به یک موضوع محوری تبدیل شده و توسط بیمه معلم اجرایی شده است.

دیدار رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی  با مدیرعامل، رییس هیئت مدیره و معاون برنامه ریزی و توسعه بازار بیمه معلم

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، مدیرعامل، رییس هیئت مدیره و معاون برنامه ریزی و توسعه بازار بیمه معلم با دکتر عبدالرضا عزیزی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ساختمان مرکزی بیمه معلم دیدار کردند.

در این دیدار در خصوص مباحث کلان صنعت بیمه و ضرورت افزایش ضریب نفوذ بیمه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این جلسه صمیمانه ضمن تشریح  عملکرد شرکت بیمه معلم و پوشش بیمه ای جامعه بزرگ فرهنگیان ، عنوان شد که بیمه معلم تلاش نموده تا در راستای سند استراتژیک خود خدمات متنوعی را به مردم کشور، جامعه فرهنگیان و دانش اموزان ارایه دهد.