خدمات مشتریان 84223

سازمانها به افرادي احتياج دارند كه با تمام وجود به آنچه انجام مي دهند باور داشته باشند، اهميت كار خود را بدانند و به آن افتخار كنند.

در مقابل مدیران نیز باید بکوشند استعداد و توانمندی‌ کارمندان را به هم پیوند زنند و اندیشه های استراتژیک خود را در سازمان جاری سازند.

شرکت بیمه معلم مفتخر است که با اتکا به سند استراتژیک خود در راستای پویایی و تبلور انگیزشی کارکنان قدم برمیدارد...

و بدون شک خود را وامدار وفاداری سازمانی آنها می داند.

که اگر نبود تعهد این کارکنان و  نمایندگان شایسته، بی تردید کسب جایگاه مطلوب در صنعت بیمه برای این شرکت بیمه ای میسر نمی شد.

امید که  بتوانیم با به ظهور رساندن استعدادهای درونی کارکنان شریف خود جهت پرورش نیروی زبده برای صنعت بیمه گامی موثر بر داریم.

تلاش سرشار از وفاداری و متعهدانه کارکنان و نمایندگان خود را ارج می نهیم و خود را رهین زحمات خالصانه انها میدانیم ...

محمدابراهیم تحسیری

به عنوان صنعت بیمه کشور به خود می بالیم که تکمیل کننده فرایند شفابخش جامعه پزشکان هستیم.

 اما شاید نگاهی متفاوت به  عملکرد جامعه فخیم پزشکی کشور خالی از لطف نباشد، از آن جهت که جامعه پزشکی و صنعت بیمه در نهایت به امنیت اجتماعی در جوامع می انجامد.

فعالیت پزشکان و بیمه گران مکمل یکدیگر است چرا که یک پزشک شفابخش بیماران است و یک بیمه گر با پوشش ریسک های بیمار، اطمینان را برای آنها به ارمغان می آورد.

بدون شک همکاری و تعامل متقابل جامعه پزشکان و بیمه گران همواره یکی از عوامل توسعه بهداشت فردی و اجتماعی در جوامع بوده و در این راستا شرکت بیمه معلم ضمن گرامیداشت روز پزشک، مفتخر است اعلام دارد که با تعامل متقابل و بهینه با پزشکان همواره توانسته در تکمیل فعالیتهای شایسته جامعه پزشکی نقشی بسزا ایفا کند.

 پیوسته دعای بندگان بدرقه راه شما باشد.

محمدابراهیم تحسیری

سید محمدرضا محمودی حسینی، مدیر توانمند بیمه معلم می گوید:

  • سرزمین پهناور ایران یکی از حادثه خیزترین کشورهای جهان به شمار می رود، ضمن اینکه به دلیل فرسودگی بافتهای ساختمانی همیشه درگیر اتش سوزی های گسترده بوده است. نمونه بارز آن سیل اخیر است که ویرانگری های متعددی بر جای گذاشت و یا آتش سوزی ساحتمان پلاسکو که خسارات هنگفتی را ایجاد کرد، اینجاست که توسعه فرهنگ خرید بیمه نامه های اتش سوزی اهمیت می یابد.
  • بر کسی پوشیده نیست کهشناخت بهتر مردم نسبت به اهمیت وجود بیمه به عنوان اهرم حمایتی در حوادث ناگوار می تواند روز به روز بر توسعه نرخ پوشش بیمه ای ایران اسلامی کمک نماید.

 

ضرورت پیاده سازی اقدامات حمایتی در توسعه خرید پوشش های بیمه ای

  • در حال حاضر عدم فرهنگ سازی سیستماتیک توسط عامل های قانونی به خوبی در سطح جامعه نمایان است که با تدبیر خاص می توان در ایجاد شرایط مطلوب و مناسب ندای امید را در بین بیمه گذاران اشاعه داد.
  • عوامل متعددی در ضعف فرهنگ سازی دخیل خواهد بود اعم از شرکت های بیمه، شرایط اقتصادی موجود، عدم شفافیت در قوانین و مقررات، بیمه مرکزی به عنوان نماینده دولت و... که قطعا می بایست با برخی اقدامات نسبت به توسعه فرهنگ بیمه دست یاری را پرتوان نمود .

هر ساله با نزدیک شدن به ۱۷ مردادماه و سالگرد شهادت شهید صارمی، مسیر پرفراز و نشیب حرفه خبرنگاری در ذهن تداعی می شود، مسیری که حکایت از  تلاش وافر، تعهد ستودنی و  امانتداری دارد.

پر واضح است که جوامع بشری با وجود خبرنگاران خبره و آگاه، مسیر توسعه و پیشرفت را آسان تر طی می کنند چرا که این سفیران آگاهی و اطلاع رسانی به واسطه هویت شغلی خویش قادرند با نقد منصفانه به ایجاد شفافیت در جوامع کمک کنند شفافیتی که در نهایت به توسعه فردی و اجتماعی می انجامد.

 و اما صحنه پیچیده اقتصاد نیز بی نیاز از حضور مداوم و نقادانه خبرنگاران نیست و در این میان بازار های مالی و از جمله صنعت بیمه به دلیل گره خوردن با زندگی اقشار مختلف جامعه از این امر مستثنی نخواهد بود.

خبرنگاران حرفه ای قادرند، بازار بیمه را رصد نموده و با تعهد ‌و امانتداری، بیمه گران را در توسعه صنعت بیمه مدد رسانند.

بیمه معلم از انجا که معتقد است، نیاز سنجی و ارزیابی بازار هدف در ارایه طرحهای تبلیغاتی حائز اهمیت است در این راستا با واکاوی آماری مخاطبان طی طرح های تحقیقاتی تلاش کرده که خواسته ها و دغدغه های گروه هدف را ارزیابی کند  و بر اساس ان به طراحی تبلیفات مبادرت ورزد.

یکی از راهکارها جهت درونی شدن فرهنگ بیمه در لایه های مختلف اجتماعی، رجوع به مفاهیم بیمه و استفاده از آنها در تبلیغات است، مفاهیمی که با شاخص ها و خصوصیات فردی و اجتماعی مردم هم خوانی داشته باشد.
کمپین تبلیغاتی جدید بیمه معلم با مضامینی چون "من بیم دارم" ، "من بیمه دارم" آغاز بکار کرد، رویکردی که تلاش کرده در مسیر ایجاد ارتباط بین مفهوم " بیم" و "بیمه" حرکت کند و مخاطب را با این مفاهیم در گیر سازد، درگیری که در نهایت به آگاهی مخاطب نسبت به یکی از مفاهیم اصلی بیمه ختم می شود و این آگاهی به درونی سازی مفهوم بیمه در مردم کمک می کند.
انچه که مسلم است ارتقاء فرهنگ بیمه در جامعه تنها زمانی ممکن خواهد شد که مفاهیم بیمه به لایه های درونی جامعه نفوذ کند و اینجاست که این نفوذ می تواند به درونی شدن فرهنگ بیمه در میان اقشار مختلف اجتماع بینجامد.

کمپین تبلیغاتی بیمه معلم سبب نشده تا این شرکت در پرداختن به این کمپین صرفا به بازی با واژه‌ها اکتفا کند و برای موفقیت هر چه بیشتر در جلب رضایت مشتریان، تشریح مفاهیم مرتبط با کمپین و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت همچون گذشته را نیز در دستور کار خود دارد؛ الزاماتی که در نقش مکمل عمل می‌کند و به توسعه خدمات و جلب رضایت مخاطبان کمک شایانی خواهد کرد.

“بیم ندارم، چون بیمه دارم“، نام کمپین جدیدی است که بیمه معلم در راستای اشاعه فرهنگ بیمه و رشد مخاطبان این امکان رفاهی آغاز کرده است؛ کمپینی که هنوز در آغاز راه خود قرار دارد و تلاش می‌کند با طرح مفاهیم مرتبط با بیمه نسبت به درونی کردن این نیاز ضروری در لایه‌های اجتماعی کشور و طبقات مختلف اقدام کند.
پرداختن به مفاهیم مرتبط با بیمه و بهره گیری از این مهم برای افزایش مخاطبان طرح‌های مختلف بیمه ای، از جمله موضوعات بسیار مهمی است که در سال‌های گذشته کمتر به آن پرداخته شده است؛ موضوعی که اکنون و در کمپین «بیم ندارم، چون بیمه دارم» به یک موضوع محوری تبدیل شده و توسط بیمه معلم اجرایی شده است.

دیدار رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی  با مدیرعامل، رییس هیئت مدیره و معاون برنامه ریزی و توسعه بازار بیمه معلم

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، مدیرعامل، رییس هیئت مدیره و معاون برنامه ریزی و توسعه بازار بیمه معلم با دکتر عبدالرضا عزیزی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ساختمان مرکزی بیمه معلم دیدار کردند.

در این دیدار در خصوص مباحث کلان صنعت بیمه و ضرورت افزایش ضریب نفوذ بیمه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این جلسه صمیمانه ضمن تشریح  عملکرد شرکت بیمه معلم و پوشش بیمه ای جامعه بزرگ فرهنگیان ، عنوان شد که بیمه معلم تلاش نموده تا در راستای سند استراتژیک خود خدمات متنوعی را به مردم کشور، جامعه فرهنگیان و دانش اموزان ارایه دهد.

در سیاستهای بیمه معلم مطابق سند استراتژیک، همواره تلاش شده تا اعتماد صاحبان صنایع خصوصی به صنعت بیمه جلب شود.

نشست مشترک شعبه تهران بزرگ با اتاق بازرگانی برگزار و طی آن، انعقاد تفاهم نامه میان بیمه معلم و اتاق بازرگانی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، طی این نشست با مسئول اتاق ایران و ارمنستان زوایای مختلف همکاری این شرکت بیمه ای مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه صمیمانه هرویک یاریجانیان مسئول اتاق ایران و ارمنستان و عضو هیات نمایندگان اتاق تهران با تشریح عملکرد شرکتهای زیر مجموعه اتاق تهران عنوان داشت: مجموعه ای بزرگ از صنایع مختلف اعم از (صنایع ماشین سازی، غذائی، پوشاک و حمل و نقل و...) مشغول به فعالیت هستند که پوشش نیازهای بیمه ای این صنایع بزرگ در شرایط فعلی اقتصادی اهمیت بسزائی خواهد داشت.

بیمه معلم با ارائه مدارک مستند توانست ضمن کشف تقلب و صحنه سازی برای ایجاد تصادف ساختگی از پرداخت خسارت صوری جلوگیری بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، با پیگیری های شعبه یاسوج این شرکت و جمع آوری و ارائه مدارک و سوابق محکمه پسند تصادف ساختگی کشف شد.

 بر این اساس،  5 نفر مرد و 2 نفر زن به اتهام مشارکت در شروع به کلاهبرداری، مشارکت در کلاهبرداری از طریق توسل به عملیات و شگردهای تقلبی، صحنه سازی و ایجاد تصادف صوری و ساختگی هر کدام به پنج تا هفت سال حبس و جزای نقدی به مبلغ 760,573,800 ریال و رد مال حاصل از جرم در حق شاکی (بیمه معلم) به مبلغ  760,573,800 ریال محکوم شدند.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه معلم (سهامی عام) با حضور 93.33 درصد از سهامداران، مدیر عامل، اعضاء هیئت مدیره، نماینده بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار و صورتهای مالی سال 97 با رای قاطع سهامداران تصویب شد.

 به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، پس از استقرار اعضاء هیئت رئیسه و انتخاب غلامرضا حیدری کرد زنگنه به عنوان ریاست مجمع، مدیر عامل شرکت ضمن تشریح عملکرد یکساله بیمه معلم گفت: شرکت بیمه معلم با ورود رسمی به فرابورس در سال 97 اولین مجمع عمومی خود را در حالی برگزار می کند که درج نام بیمه معلم با نماد "ومعلم" در فرابورس نوید شفافیت بیشتر را به سهامداران می دهد.

 محمدابراهیم تحسیری مدیر عامل بیمه معلم با بیان اینکه شرکت بیمه معلم با استقرار حاکمیت شرکتی و سیستم کنترل داخلی گام های عملیاتی در راه شفاف سازی برداشته است، عنوان داشت:شعار بیمه معلم در سال 97 تحقق اهداف سند استراتژیک بود ودر راستای تحقق اهداف سازمانی، شعار سال 98 چابک سازی سازمانی اعلام گردید.

تشکیل اولین مجمع عمومی عادی سالیانه پس از ورود به فرابورس

 اولین مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه معلم پس از ورود به فرابورس تشکیل و صورتهای مالی، مورد تصویب سهامداران قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه معلم با حضور 93.31 درصد از سهامداران تشکیل و صورتهالی مالی مربوط به سال مالی منتهی به اسفند 1397 به تصویب مجمع و سهامداران رسید.
با توجه به افزایش حجم پرتفوی بیمه ای شرکت بیمه معلم، برنامه اصلاح ساختار مالی و افزایش سرمایه در دستور کار سال 1398 هیئت مدیره قرار گرفته است که می بایست تا پایان سال جاری عملیاتی گردد.